Élesítsd az elméd ezekkel a szuper ételekkel
november 23, 2018

Élesítsd az elméd ezekkel a szuper ételekkel

Untitled design-5
 
A fáradtság egy modern járvány. A dolgozó emberek többségét a kimerültség fenyegeti, és minden nap. Kávét iszol, hogy el tudd kezdeni a napot, napközben szénhidrátot eszel, hogy energiád legyen, eszel egy kis cukrot, mert édesre vágysz és el is telt a nap.
 
Az álandó koffein adag, a felesleges cukor és szénhidrát terhelés kimeríti a szervezeted és még kevesebb energiád lesz.
Ne feledd, hogy egyetlen élelmiszer sem rendelkezik csodálatos hatalommal, hogy egész napra energiát adjon. A teljes étrendet kell készítened magadnak, amikor minden étkezésnél olyan ételeket eszel, amik energiát adnak. Ha alapvetően egészségtelenül táplálkozol, nem fogod ezeknek az ételeknek érezni a jótékony hatását.
 
Klorofillban gazdag élelmiszerek
 
A klorofill a növények zöld vére. Ez természetesen optimalizálja az agyműködésünket.
Minél sötétebb zöld a levél, annál több klorofill van benne. Adj hozzá minél több zöldet a napi étkezéseidhez:
·            Kelkáposzta
·            Svájci cseresznye
·            Rukkola
·            Petrezselyem
·            Koriande
Valamint
·            Kék-zöld algák
·            Spirulina
… melyek mindegyike kapható por alakban, hogy könnyedén belecsempészhessük a mindennapjainba.
 
2. Superélelmiszerek
 
A „szuperfood” kifejezést használjuk azokra az élelmiszerekre, amelyekre igaz, hogy tucatnyi vagy annál több előnyös tulajdonsággal rendelkezik. Például egy szuperfood általában nagy mennyiségű tápanyagot és fitokemikáliát tartalmaz. Ilyen például a:
 
Maca
Maca nincs távol a varázslattól. Dél-Amerikán a perui Andokban csaknem 2600 éve termesztik. Ezt a szupergyökeret évszázadokon keresztül gyógyászati célra ​​használják. Miután betakarították,  leszárították, porrá zúzták, különböző módon fogyasztható.
 
Maca csodálatos adaptogén, és bőséges energetikai tulajdonságokkal rendelkezik. Figyelembe naponta, csökkenti a stresszt, fokozza az erőt és az állóképességet, és növeli a libidót. Csapatunk kb. 1 evőkanál élvezi ezt a tápláló és dióízű ízesített gyökérport a simaízűek, teák, diófélék, zabpehely és az alkalmi kávé mellett.
 
Kakao
A kakaó csokoládé  nyers formában, mielőtt zsírokat, cukrot és más édesítőszereket adnak hozzá a feldolgozás során.
Ez az amazóniai csoda nagy mennyiségű magnéziummal (ami növeli az agy teljesítményét) és a feniletilamin-vegyületekkel (PEA) van ellátva, amelyek fontos szerepet játszanak a fókusz és éberség növelésében. A kakaóban jelen lévő flavonoidok szintén növelik az agy vérellátását.
 
A kakaó számos nyers formában kapható, beleértve a port, az egész babot és a vajat. Számos nyers, organikus és vegán csokoládé is megtalálható a piacon.
 
Méh pollen
A méh pollen az agyad új zümmögése. A pollenből készült termékek  jelenleg a legkoncentráltabb szuperfoodok közé tartoznak.
Gazdag B-vitaminokban és a huszonkét aminosavban. Tele van energiával, és elhárítja a fáradtságot.
A méhek pollről kimutatták, hogy növeli a vörösvérsejtek számát az emberben. Több vörösvérsejt = több oxigén = több energia!
 
3. Alapvető zsírsavak
 
Az omega-3 zsírsavtartalmú élelmiszerek létfontosságú szerepet töltenek be az agyműködésben. Háromféle omega-3 sav van: az ALA, az EPA és a DHA, amelyek mindegyikének megvan a saját előnye. A DHA zsíros halakban található, mint például a vadon élő lazacban, a szardíniában, a tonhalban, a makrélában és a pisztrángban.
 
A DHA kritikus agyi működés szempontjából. Mivel nem termelünk DHA-t a szervezetünkben, természetes forrásokkal vagy tápláékkiegészítők segítségével kell bevinni.
 
Lenmag, kender mag, chia mag, dió gazag ALA -ban(alfa-linolénsav), egy egészséges, növényi alapú omega-3 savban, amely segít, hogy élesen járjon az eszünk.
Próbáljunk meg belecsempészni a napi salátánkba ezekből a egészséges diófélékből és magokból, hogy növeljük az agyi teljesítményt.
 
Egészséges szénhidrátok
 
A barna rizs, az édesburgonya vagy a teljes kiőrlésű gabonák, mint a zabpehely, energiát adnak glükóz formájában. Ezek az jótékony szénhidrátoknak alacsony a glikémiás indexe. Ha olyan ételeket eszel, amelyeknek alacsony a glikémiás indexe, akkor sokkal több energiád lesz napközben.

Kategória:
comments powered by Disqus

Keresés

Kiemelt hírek

Cimkék

© 2014 Bioheal. Az Eurotrade Pharma csoport tagja.