Melyik sport melyik testrészed formálja?
július 15, 2017

Melyik sport melyik testrészed formálja?

Image-1-1

Elégedett vagy az alakoddal, csak bizonyos testrészekből fogynál? Sajnos olyan, hogy helyi zsírégetés nem létezik, viszont bizonyos sportok bizonyos testrészeket jobban igénybe vesznek, ezáltal jobban formálnak.

 

Mit sportolj, ha a lábadra szeretnéd a hangsúlyt helyezni?

A felső testeddel elégedett vagy, viszont a lábad és a feneked nem elég izmos, nem elég formás? Minden sport jót tesz az egészségnek, de például az evezés értelem szerűen nem fog feszesebb feneket formálni. Melyikek a legjobbak?

 

Ellipszis

Az ellipszis nemcsak tökéletes zsírégető, de a lábakat is kiválóan formálja. Ha kisebb ellenállást állítasz be és nagyobb sebességgel hajtod a gépet rövid időn belül látványos eredményt érhetsz el. Ha elérted a kívánt vékonyságot, és izmosítani szeretnél, akkor nagyobb ellenállással és lassabb lendülettel végezd a gyakorlatot.

 

Gyaloglás

A tempós gyaloglás az egyik legjobb módja a fogyásnak, mert csökkenti a testzsírt és javítja a keringést.  

 

Lépcsőzés

A lépcső a legjobb megoldás, ha vékonykák a lábaid és meg szeretnéd izmosítani. Jó hír, hogy nem csak a lábat izmosítja, a kerék fenékhez is hozzájárul.

 

Tánc

Csodálattal nézed a táncos lányokat, mindegyiknek milyen szép és formás lába van? Szeretsz táncolni? Iratkozz be egy tánctanfolyamra, ami nem csak remek kikapcsolódást nyújt de edzésben tartja a testet.

 

Guggolás

A guggolás segít tónusossá varázsolni az egész alsó testtájat. A legjobb benne, hogy bárhol elvégezheted, amikor van pár perced. Nem volt időd elmenni sportol? Reggel kelj fel 5 perccel előbb és végezz el 5×25 guggolást. Este mielőtt lefeküdnél szintén tudsz 2x 40 kitörést csinálni. Filmezel este mert fáradt vagy? Reklámok alatt pattanj fel a kanapéról és azt a pár percet töltsd guggolással, kitöréssel vagy popsifeltolással. Fogmosás közben pont van idő 4×20 lábujjhegyre állásra,  hogy a vádlink is formás legyen. Ha elkezded belecsempészni a szabad perceidbe ezeket a popsi és lábformáló gyakorlatokat meglátod, egy teljes lábedzést meg tudsz csinálni úgy, hogy észre sem veszed!

 

Mit sportolj, ha elégedett vagy a lábaiddal, azonban a felső tested szeretnéd formásítani?

 

 

Nem kell személyi edzőhöz fordulnod, hogy szép lapos hasad legyen, azonban fontos odafigyelni a táplálkozásra. Sokan mondják, hogy a has csak diéta kérdése és sajnos van benne igazság. Azonban az egészséges ételek mellett végezhetsz hasizomgyakorlatokat illetve vannak olyan sportok, melyek a felső testet erősítik inkább.

 

Pilates vagy jóga

A pilates és a jóga is a gerinctartó izmokat illetve a mélyizmokat erősíti, így ezek rövid időn belül kemény hasfalat eredményezhetnek.

 

Légtorna vagy rúdtánc

Ez a két manapság igen divatos sport nagyon gyorsan megerősíti a felső testet, hisz a gyakorlatok során a saját testsúlyoddal kell dolgoznod, amihez az izomzatod hamar hozzászokik.

 

Harcművészet

A box nem hiába sok aerobic óra alapja is. Az ütések blokkolása mind mind a hasfalat erősíti. A legtöbb küzdősport kevesebb lábmunkát igényel, így főleg a kar, a vállak és a hasizom erősödik.

 

„Sikló” sportok

Ide tartozik a síelés, a snowboardozás, vagy a szörfözés is. Az egyensúly megtartásá érdekében a gerinctartó és törzsizmok folyamat dolgoznak.

 

Úszás

Az úszás kiváló kardió, kíméli a gerincet, és főleg a felső testet dolgoztatja meg.

 

Felülés és hasprés

A lábgyakorlatokhoz hasonlóan a felüléseket és hasprést is tudod otthon végezni, mikor van pár perced, nem kell hozzá edzőterembe menni. Filmnézés közben 10 perc hasizom minden nap csodákra képes!

Címke:
Kategória:
comments powered by Disqus

Keresés

Kiemelt hírek

Cimkék

© 2014 Bioheal. Az Eurotrade Pharma csoport tagja.