7 napos diéta a lapos hasért
május 21, 2017

7 napos diéta a lapos hasért

  Image-1

A legtöbb ember azért bukik el a diétával, mert nincs ideje elkészíteni az ételeket. Ki akar reggel korábban felkelni csak hogy egészségeset egyen? Ezért az összes reggeli most olyan, hogy a legkevesebb erőfeszítést igényelje.

Pár fontos dolog, amit tarts észben a 7 napos diéta során:

 

  • Az ebéd mellé fogyasztott saláták alapvetően zöldségalapúak, azonban ha úgy érzed szükséged van egy kis extra energiára, akkor egyél hozzá halat vagy natúr csirkét.
  • A napi snacket eheted reggel és este is. Ha kevésnek érzed, akkor egyél még egy kis tál gyümölccsel többet.
  • A vacsora célja, hogy laktató és gyorsan elkészíthető legyen. A proteint a hüvelyesekből nyeri a szervezet, azonban ha szeretnéd egyél egy kis halat vagy natúr csirkét.
  • A nap folyamán fontos, hogy sok zöld teát és rengeteg vizet igyál. Este és reggel adj hozzá citromlevet és gyömbért a vízhez.

 

Hétfő

Reggeli: 1 fej római saláta és 1 marék spenót összekeverve, 2 marék bogyós gyümölcs

 

Ebéd: 1 fej római saláta, 1 uborka felszeletelve, keverjük össze 1 evőkanál olíva olajjal és 1 citrom levével. Mellé együnk egy adag humuszt.

 

Vacsora: 130g lencse, 130g vadrizs, grill zöldség amennyi jól esik

 

Snack: fél édesburgonya sütőben megsütve, 2 evőkanál aszalt áfonya

 

 

Kedd

Reggeli: 1 banán, 4 datolya, 1 evőkanál mogyoróvaj, 1 bögre mandulatej

 

Ebéd: 1 paradicsom, 1 golyó mozzarella sajt és friss bazsalikom összekeverve, ½ evőkanál balzsamecettel, és 1 evőkanál olívaolajjal

 

Vacsora: 130g lencse, 130g tönkölybúza, grill zöldség amennyi jól esik.

 

Snack: 1 natúr joghurt egy kis citromlével és 2 kanál aszalt áfonyával összekeverve, 1 uborka, 60g ricotta összekeverve 1 barackkal

 

Szerda

Reggeli: 1 uborka, 2 körte, 130g bogyós gyümölcs

 

Ebéd: 3 marék rukkola, 1 sült cékla, ½ avokádó és 1 evőkanál napraforgómag összekeverve 1 evőkanál olíva olajjal és egy citrom levével.

 

Vacsora: 140g bab, 130g árpa, sült zöldség, amennyi jóllakat,  hogy ne feküdjünk le éhesen.

 

Snack: 10dkg cheddar sajt, 1 alma, 30g mandula, 3 kocka étcsokoládé

 

Csütörtök

Reggeli: 1 mangó, fél avokádó, 1 fej római saláta, 1 marék spenót összekeverve

 

Ebéd: 3 marék madársaláta, fél avokádó, 1 uborka összekeverve 1 evőkanál olíva olajjal és 1 citrom levével.

 

Vacsora: 130g szója bab, 130g vadrizs, grill vagy nyers zöldség ( répa, paradicsom nem)

 

Snack: egy konzerv csicseriborsó átmosva, 1 evőkanál olíva olajjal, és reszelt gyömbérrel megsütve 200 fokon 30 percig. 1 natúr joghurt 1 evőkanál mézzel.

 

Péntek

Reggeli: 1 citrom leve, marék spenót, 1 fej római saláta, 2 zöldalma

 

Ebéd: 3 marék vegyes saláta ( madár, rukkola, spenót…), 6 szem koktélparadicsom, 1 evőkanál olíva olaj, ½ evőkanál balzsamecet

 

Vacsora:130g vörösbab, 130g barnarizs, grill zöldség amennyi jól esik.

 

Snack: 1 édesburgonya megsütve, 2 evőkanál aszalt áfonya

 

Szombat

Reggeli: 1 banán, 130g eper, 1,5dl mandula tej, 10dkg kesudió

 

Ebéd: 1 fej római saláta, 1 avokádó, 1 uborka felszeletelve, 1 főtt tojás,  1 evőkanál olíva olaj, friss citromlé

 

Vacsora: 130g bab, 130g quinoa, grill zöldség

 

Snack: 1 natúr joghurt 1 evőkanál áfonyával összekeverve, 1 uborka

 

Vasárnap

Reggeli: 1 mangó, 3 evőkanál lime lé a pohár vízbe, 4 dl kókuszvíz

 

Ebéd:2 marék káposzta, 2 alma, 30g dió összekeverve balzsamecettel és 1 evőkanál olíva olajjal

 

Vacsora: 130g bab, 130g basmati rizs, grill zöldség

 

Snack: 10dkg cheddar sajt, 1 alma, 30g mandula

Címke:
comments powered by Disqus

Keresés

Kiemelt hírek

Cimkék

© 2014 Bioheal. Az Eurotrade Pharma csoport tagja.