5+1 reggeli szokás, ami ártalmas az egészségre
november 25, 2016

5+1 reggeli szokás, ami ártalmas az egészségre

 image-1-3

A napjainkat nagyban meghatározza, hogyan kezdjük el reggelente. Ha fáradtan és stresszesen ébredünk, nagy valószínűséggel feszültek leszünk a nap folyamán. Minden héten 7 lehetőséged van arra, hogy egy új, hatékony és egészségesebb rutint alakíts ki a mindennapjaidra. Azt mondják, 2 hét alatt megszokás válik bármely cselekedetünkből, tehát ha elég kitartók vagyunk, sikerül változtatnunk. Változtass az alábbi szokásokon, hogy csökkentsd a stresszt, javítsd az egészségedet és növeld a produktivitásodat a nap folyamán.

 

A telefonod leellenőrzése az első dolog reggelente

Ez a legegyszerűbb feladat, amin könnyű változtatni, azonban a legnehezebb  betartani. Legtöbbünk telefonnal az ágy mellett alszik, zseblámpaként használja este, az időt nézi meg rajta, vagy az az ébresztőórája. A legtermészetesebb, hogy reggelente, mikor kinyomjuk az ébresztőt elkezdjük böngészni a közösségi oldalakat, megnézzük az üzeneteinket, válaszolunk a levelekre. Ehelyett inkább feküdj még pár percet az ágyban, és szedd össze a gondolataidat.

 

Benyomod a szundit

Ismerős az érzés, mikor megszólal az ébresztőóra, es mi rányomunk a szundira, hogy még visszaaludjunk 5 percet? Az ébresztő hang nem csak a mély alvásból rángat ki minket, de a testünk elhiszi, hogy kap még pár perc pihenőt, ami tulajdonkép nem történik meg. Az a néhány perc elhitetheti a szervezetünkkel, hogy tud még aludni és felboríthatja a biológiai óránk!

 

Reggeli kihagyása

Mindenki hallotta, hogy a reggeli a legfontosabb étkezés. Ha nincs is időd rendes villásreggelire, akkor is fontos, hogy valamiféle táplálékot adjunk a szervezetnek, és legyen energiája az agyunknak. Sokan ha kihagyják a reggelit csak este tudnak rendes ételt enni, ami könnyen hízáshoz vezet.

 

Kávéval kezdeni a napot

Kinyomtad az ébresztőt ezért elaludtál, ki kellett hagynod a reggelit, és késésben vagy a munkából. Úgy érzed, hogy szükséged van a kávéra.  Egy pillanat alatt sikerül felébredni a kávétól az tény, azonban nincs semmi jótékony hatása az egészségre. Dehidratálttá tesz minket, ezért reggel a legfontosabb hogy egy pohár vízzel kezdjük a napot az egész éjszakai folyadékbevitel hiány miatt.

 

Szegényes reggeli

A gyér reggeli legalább olyan rossz, mintha kihagynád a reggelit. Ha egy gyorsétteremben eszel lehet hogy elegendő kalóriát viszel a szervezetedbe, ami rövidtávon energiát is ad, azonban ezek az ételek vitaminban és ásványi anyagokban szegényesek.

 

Lassú kezdés

Ébredésnél fontos, hogy átmozgassuk magunkat, beinduljon a vérkeringésünk és elkezdjen áramolni az energia. Ne halogassuk az edzést a nap végére, ha reggel sportolsz, sokkal jobban indul a reggeled, és egész nap tele leszel energiával. Ha nincs időd sportolni, akkor is próbálj meg 5 perc mozgást beiktatni!

Címke:
Kategória:
comments powered by Disqus

Keresés

Kiemelt hírek

Cimkék

© 2014 Bioheal. Az Eurotrade Pharma csoport tagja.