Kerek popsi otthon guggolások nélkül!
szeptember 9, 2016

Kerek popsi otthon guggolások nélkül!

 

Ha az ízületeid nem bírják a guggolásokat, vagy félsz, hogy helytelenül végeznéd a gyakorlatokat, ezért inkább nem csinálod, esetleg csak szimplán nem szeretsz guggolni, akkor ez a néhány gyakorlat neked való! Este filmezés mellett könnyen elvégezhető, nem igényel csak egy súlyzót , és hamar formás popsid lesz tőle!

 

Oldalra emelés

Állj négykézláb, karok váll szélességben. Egyik térdhajlatodba helyezd el a súlyzót, és emeld ki oldalra a lábad, vízszintes magasságig. Végezz 15-15 emelést mindkét lábra!

image-1

Lábtolás

Állj négykézláb, karok váll szélességben. Egyik térdhajlatodba helyezd el a súlyzót, és tartd a lábad feszesen derékszögben. Pipálj a lábfejeddel, próbáld a hátad egyenesen tartani, és told a lábadat vízszintes szinttől felfelé! Ne engedd, hogy a gerinced elforduljon, vagy a lábad vízszintes alá süllyedjen. Végezz 12-12 emelést mindkét lábra!

 image-1-1

Markoló

Feküdj oldalra a földön, jobb oldalad a talajon, jobb alkarral támaszd magad. Figyelj arra, hogy az oldaladon feküdj, a tested ne essen hátra. Húzd fel a lábaidat és a térded hajlítsd 90 fokba. A bal kezeddel tarts egy súlyzót a combodra. Folyamatosan figyelve arra, hogy a lábfejek összeérjenek, emeld a bal térded a plafon felé. A feladat végrehajtása közben végig szorítsd a popsidat. Emelések között ne engedd le teljesen a lábadat sosem, tartd a másik térded felett pár centivel. Végezz 15-15 emelést mindkét lábra!

 image-1-2

Csípő tolás

Feküdj a hátadra, és húzd 20 centire körülbelül magad alá a lábadat. Helyezd a súlyt a csípődre és told fel amilyen magasra tudod, de figyelj, hogy a tested egy vízszintes vonalban legyen. Feltolásnál feszítsd a popsid, és sarokkal toljál. A gyakorlatok között ne tedd le teljesen a csípődet soha, tartsd meg magad pár centire a föld felett. Végezz belőle 15 ismétlést.

image-1-3

Kategória:
comments powered by Disqus

Keresés

Kiemelt hírek

Cimkék

© 2014 Bioheal. Az Eurotrade Pharma csoport tagja.