Valóban diétás a sushi?
augusztus 31, 2016

Valóban diétás a sushi?

 Image-1-7

Sokan imádják a sushit, ami egy nagyon egészséges étel. A hal rengeteg omega 3 zsírsavat tartalmaz, amire szüksége van a szervezetünknek, és a zöldségek is egészségesek. Azonban mi a helyzet a rizzsel valamint a tempurált dolgokkal? Azok is olyan diétásak?

 

Rendelj tonhalat vagy lazacot

A sushit rengetegen alacsony zsírtartalmú ételkét fogyasztják, azonban ha nem a megfelelőt választod, akkor minden lesz, csak nem alacsony zsírtartalmú.  Ahhoz, hogy a lehető legtöbb előnyét kihasználd, válaszd azokat, amelyek gazdagok omega 3-ban, ami egy olyan telítettlen zsír, mely védi a szívet és az érrendszert. A lazac és a tonhal is alacsony kalóriatartalmú halak, azonban gazdag D vitaminban, fehérjében és omega 3-ban.

 

Gondold meg a wasabit

Még ha nem is szereted annyira az ízét, érdemes egy kicsit fogyasztanod belőle, ugyanis tele van antioxidánsokkal.

 

Mondj nemet a bundára, válaszd a pároltat

A rántott, ropogós, olajban sült ételeket jobb elkerülni, mert sütés során egy rakás értékes tápanyag kisül az ételből, plusz a panír is hízlal.

A párolt, grillezett vagy nyers hozzávalók sokkal jobbak, értékesebbek tápanyagban. A legjobb választás a sashimi, mert az szinte csak a hal húsa, semmi rízs vagy extra hozzávaló.

 

Zöldséges tekercsek

A legtöbb sushi helyen kínálnak vegetáriánus ételeket is, melyek olyan friss hozzávalókkal készülnek, mint avokádó, uborka vagy tengeri alga. A tengeri alga egy erőteljes gyógyító étel, amely tele van olyan tápanyagokkal, mint K vitamin, magnézium és folsav. Finom és tápláló falat!

 

Egyél több gyömbért

A gyömbér, ami mindig a tányérodon van, nem csak mutatós dekor, edd meg mind! A gyömbér növeli az immunrendszer ellenálló képességét, valamint kiváló kálium, magnézium, réz és mangán forrás!

 

Próbáld ki a csökkentett nátrium tartalmú szójaszószt!

 

Ha lehet kerüld el a majonézest sushit; nem csak hizlaló, hanem nem is tartozik a tradicionális sushihoz!

 

Inkább a sashimit válaszd, ne a makit!

Minden egyes rizses sushi tekercs körülbelül 200-250 kalóriát tartalmaz, számold ki ez mennyi, ha megeszel belőle nyolcat!

 

 

Címke:
Kategória:
comments powered by Disqus

Keresés

Kiemelt hírek

Cimkék

© 2014 Bioheal. Az Eurotrade Pharma csoport tagja.