5 étel az éhségérzet ellen
július 11, 2016

5 étel az éhségérzet ellen

 

Málna

Image-1-7

Míg sok gyümölcsnek rengeteg egészségre pozitív hatása van, addig a málna tökéletes éhségűző. Egy kis tálka fagyasztott málna csak 80 kcal, azonban óriási mennyiségben ( 9 gr ) tartalmaz rostot. Mivel a magas rosttartamú ételek után az ember telítettebbnek érzi magát és hosszabb távon érezhető a hatása, az  étvágyat is csökkenti. A málna ezen kívül magas C vitamin, mangán és kálium tartalommal rendelkezik.

 

Tengeri alga

Image-1-9

A tengeri alga több, mint egy divatos japán köret; igazi sóvárgás ölő. Ázsiában már évszázadok óta ismerik pozitív tulajdonságait, de napjainkban egyre elismertebbé válik az étvágy szabályozásában és a súlykontrolálásában betöltött szerepe miatt. Ez a növény sok fehérjét és könnyen oldódó rostot tartalmaz, amely segíti a lassú emésztést és szabályozza a vércukorszintet.

Mi több, japán tudósok úgy vélik, hogy a barnás pigment, ami benne található elősegíti a fogyást.

 

Pisztácia és egyéb csonthéjasok

FullSizeRender-14

Ellenben a legendával, hogy a nagy mennyiségben történő olajos magvak fogyasztása hizlaló, a pisztácia nemcsak az éhségérzetet veszi el, de a súly kontrolálásában is segít. Hogyan? A magvak sokáig megadják neked a telítettség érzetét, és emellett a kalóriák nem teljesen szívódnak fel a testben. Mi több, a héjas pisztáciának számos pozitív hatása van azok számára, akiknek fontos a csípőméret; az Illinois Egyetem kutatói kimutatták, hogy azoknál, akik héjas pisztáciát ettek, nem előre pucoltat, 41%-kal kevesebb kalória szívódott fel azokhoz képest, akik az előre pucoltat fogyasztották. A kutatók ezt azzal a ténnyel magyarázták, hogy az üres héjakból előbb érezzük az elfogyasztott mennyiség mértékét, és hamarabb hagyjuk abba az evést.

 

Hüvelyesek ( bab, borsó, lencse, csicseriborsó)

Image-1-10

A hüvelyeseknek 3 rendkívüli tulajdonsága is van, ami segít megszüntetni a gyomorkorgást; tele vannak rostokkal, keményítővel és lassan emészthető fehérjével.

 

Tojás

Image-1-8

A tojás szintén egy hatékony eszköz az éhezéssel küzdők számára. Egy tanulmány kimutatta, hogy azok az emberek, akik tojást reggeliznek átlagosan 438 kcal kevesebbet fogyasztanak napközben, azokhoz képest, akik nem.

Címke:
Kategória:
comments powered by Disqus

Keresés

Kiemelt hírek

Cimkék

© 2014 Bioheal. Az Eurotrade Pharma csoport tagja.