Tudtad, hogy egyes élelmiszerek valóban segítik a barna bőr elérését?
június 17, 2016

Tudtad, hogy egyes élelmiszerek valóban segítik a barnaságot?

A nyári nap túl hívogató, hogy elkerüljük. Annak ellenére, hogy tudatában vagyunk, hogy a nap mennyire károsítja a bőrt, mégis mindent megteszünk, hogy elérjük a kívánt barnaságot.

Egyes élelmiszerek segítenek kihozni a legtöbbet a napon töltött órákból, míg vannak olyanok, melyek kifejezetten taszítják a napot a bőrünktől.

Egészségesen napozni, és szép barnaságot szerezni nagyban függ attól, hogy milyen ételeket és italokat fogyasztunk. Néz meg Te is a top 10-es listánkat, amik segítenek elérni a bronz színt!

 Healthy Eating

Répa

Talán ez a legközismertebb legenda, amit hallani lehet, hogy a sok répa segíti a barnulási folyamatot. Ez valóban így van, számos napozási termék tartalmaz alpha karotint a répából, hogy segítse a bőr sötétítését.

Ha a répát nyersen esszük, az össze pozitív hatása megtartja!

 

Tojás

A tojás fogyasztása, főleg a sárgája szintén elősegíti a napozási folyamatot, ugyanis gazdag A vitaminban, és jót tesz a bőrödnek is, mert segíti a regenerálódási folyamatot.

 

Mangó

A mangó tartalmazza a legtöbb A vitamint a gyümölcsök közül, és ha eddig nem vetted volna észre, az A vitamin a legfontosabb vitamin, ha a napozásról van szó.

 

Víz

Noha a víz nem tartalmaz A vitamint, attól még nagyon fontos a bőrödnek. A testünk 60%-a víz, tehát ha azt szeretnénk, hogy megfelelően működjön, és ne égjen meg a napon, elengedhetetlen, hogy hidratálva tartsuk. Ha dehidratáltak leszünk, amikor a napon tartózkodunk, a bőrünk kiszárad és megsérül ahelyett, hogy elérnénk a nyári ragyogást.

 

Sajt

A sajtok magas szelén tartalommal rendelkeznek, amik nemcsak a napégéstől óvnak meg, de segítik a barnulást is. Noha minden sajt jó, a fehér sajtok magasabb szelén tartalommal bírnak.

 

Spenót

A spenót nem csak szív erősítőnek kiváló, hanem a barnaságot is elősegíti. Hasonlóan a répához, a spenót is tele van azokkal az antioxidánsokkal és bétakarotinnal, amik a bőrödet aranybarnává varázsolják.

 

Paradicsom

A paradicsom likopint tartalmaz, amely vegyület megtalálható a spenótban és a répában is. Ez az anyag a bőr alatti zsírrétegben raktározódik, és elősegítik az áhított aranyos ragyogást.

És ami a plusz előnye; megöli a szabadgyököket, amik a ráncokat okozzák.

 

 

Sárgabarack

Sárgabarack is gazdag karotinoidokban, amely egy természetes pigment, ami szép sárgásbarna színt ad a bőrnek.

Ezek képesek befolyásolni a bőrszínedet, és egy erőteljes barna árnyalatot érhetsz el velük.

 

Olíva olaj

Noha az olíva olaj a napozást nem segíti elő, segít táplálni a bőrt, és segíti a színed megtartását.

Senki nem szeretne barna, de száraz és öreg bőrt, és a bőrödnek szüksége van ápolásra, hogy puha és hidratált legyen.

Főzésnél néha használj olíva olajat a kókuszzsír helyett, hogy belülről tápláld vele szervezeted.

 

Barack és szilva

Mindkét vitamin gazdag A vitaminban, ami elengedhetetlen a barnasághoz, ahogy korábban írtuk. Ez a két gyümölcs szintén segít megölni a szabadgyököket, hogy ne legyenek apró ráncaink.

 

Noha ezek az ételek segítik elő a barnulást, ez nem jelenti azt, hogy megeszel belőle egy tállal, kifekszel a napra, és csokoládé barna leszel. Legalább 5 adag/napra van szükséged ezekből az ételekből 2 hónapon át, hogy szembetűnű változást érjünk el vele a bőrön.

Kategória:
comments powered by Disqus

Keresés

Kiemelt hírek

Cimkék

© 2014 Bioheal. Az Eurotrade Pharma csoport tagja.