5 tökéletes kardió a futás helyett
május 15, 2016

5 tökéletes kardió a futás helyett

 Image-1

talán a legkézenfekvőbb sportolási forma a futás. Nem kell hozzá edzőterem, speciális felszerelés, és lehet a szabadban is bármikor végezni. Azonban ha a térded nem bírja a futást vagy a kocogást, vagy épp egy sérülésből lábadozol, és nem akarsz teljesen lemondani a sportolásról, akkor itt van 5 olyan edzésforma ami formában tart.

 

Séta

Ha nem tudsz futni, sétálj! A séta az egyik legkevésbé terhelő mozgásforma, amelynek számos pozitív hatása van a szív és érrendszerre, emellett nem terheli a térdeidet. Amellett, hogy segíti égetni a kalóriát, csökkenti a magas koleszterin, vérnyomás valamit cukorbetegség kialakulásának kockázatát is.

 

Úszás

Ha egy olyan könnyű mozgásformát keresel, ami nem terheli az ízületeket, akkor irány a medence. Az úszás megmozgatja a főbb izomcsoportokat, eközben rengeteg kalóriát égetünk el vele. Egy 70 kilós ember átlagosan 700 kalóriát éget el 1 óra aktív úszással, és 500 kalóriát lassabb tempóban.

 

Ellipszis

Az ellipszis gépeknél a talpad sosem emelkedik el a gépről, ezért teljesen más ez a mozgás, mint mikor a talpad becsapódik a talajba futásnál. Használj intervall programot ( különböző nehézség) , hogy fokozd az edzés hatékonyságát.

 

Yoga

Amíg nem próbáltad ki a megfelelő jógát, addig nem tudod, mennyi jótékony hatása van. A jóga megmozgatja a mélyizmokat, jót tesz a gerincnek, és javítja a tartásod. A jógázás hajlékonyabbá teszi a testet, ezáltal jobban elkerülhetők a jövőbeni sérülések.

 

Box

A boxolás az egyik leghatékonyabb kardió, segít levezetni az egésznapos stresszt és mellesleg szórakoztató is. A box több fajtáját érdemes kipróbálni, mert mindenkinek más fekszik a legjobban.  A hagyományosban csak a felsőtestet használjuk, míg vannak változatok, ami kis lábmunkát is igényel.

Címke:
Kategória:
comments powered by Disqus

Keresés

Kiemelt hírek

Cimkék

© 2014 Bioheal. Az Eurotrade Pharma csoport tagja.