3 tipp a lapos has eléréséhez
április 24, 2016

3 tipp a lapos has eléréséhez

 

Jön a nyár, és mindannyian lapos, feszes hasra vágyunk. Mivel sajnos csodák nincsenek, ezért ennek érdekében, tennünk is kell. Figyelnünk kell a táplálkozásunkra, valamint mozognunk is kell, hogy azt az eredményt kapjuk, amire vágyunk.

 IMG_0759

Íme 3 tipp, amire érdemes odafigyelni a jobb eredmény elérése érdekében.

 

1.Javíts az emésztéseden!

Az emésztés serkentése a lapos has kulcsa. Ha az emésztőrendszer küzd vagy lassú, akkor puffadáshoz vezet, ami nem egészen az a has, amire vágyunk. A megfelelő emésztés beállítása egyénenként más, és rendkívül bonyolult. Azonban van egy egyszerű apróség, ami beindítja a folyamatot minden embernél.

Meg kell alaposan rágni az ételt!

A rágás az első lépés az emésztési folyamatok beindításához. Segít lebontani az élelmiszereket, és enzimeket termelnek, amik amik szükségesek a megfelelő emésztéshez. Mindegy milyen egészséges az étel, amit megeszel, meg kell emészteni rendesen; és ez a folyamat a szájüregben kezdődik.

 

 2.lazíts a feszes csípőizmokon

sok embernek túl kötöttek a csípő izmai. Ez nem túl meglepő, ha figyelembe vesszük, hogy mennyi időt töltünk üléssel egy nap. Eddig azonban talán meg sem fordult a fejedben, hogy ezek a merev izmok felelősek lehetnek a kis pocakért. Itt van egy apró technikai dolog, amit segíthet:

A csípő izmok a medence elején futnak, és csatlakoztatva a lábat a medencéhez. Ha ezek az izmok túl merevek, akkor megfeszül a medence, és egy előrefele  billentik. Ez a billenés behomorítja a derekadat, és úgynevezett lordózist ( kiskacsa tartást ) eredményez. Ilyenkor a popsi ki van tolva, has/ medence előre billen, és oldalról egy S betűt formáz a testünk. Ez nem csak szörnyen megterheli a gerincet, de pocakot is eredményez.

Ha javítani szeretnél a tartásodon, próbáld meg ezt a gyors és egyszerű nyújtógyakorlatot, amit minden nap legalább 1 percig tarts ki. Ha van időd és lehetőséged, érdemes munka közbeni s beiktatni 30 másodperces nyújtásokat.

 

  Screen Shot 2016-04-24 at 11.30.55 

Azonos láb és kéz nyújtózik hátra és előre a levegőbe. A sarkunkat nyomjuk a talajba, és közben figyeljünk, hogy a medencénket billentsük magunk alá. Tartsuk ki a pózt 1 pecig, majd csináljuk meg másik oldalra is.

 

 3.egyél a varázs óra szerint

délután 3 és 4 óra között érdemes enni valami snacket, ami tartalmaz proteint, mert felgyorsítja az anyagcserét és szinten tartja a vércukor szintet.  Minél alacsonyabb a vércukor szinted, annál alacsonyabb az inzulin szint a szervezetedben, ami azért jó, mert az inzulin felelős részben az úszógumiért a derék körül. Fontos, hogy 3-4 óránként együnk valamit, hgy szinten tartsuk a vércukorszintünket!

Címke:
Kategória:
comments powered by Disqus

Keresés

Kiemelt hírek

Cimkék

© 2014 Bioheal. Az Eurotrade Pharma csoport tagja.