6 étel Amit ne egyél lefekvés előtt
március 27, 2016

6 étel Amit ne egyél lefekvés előtt

 

Azt már korábban megmutattuk Nektek, hogy mi azok az ételek, amelyeket érdemes reggelire fogyasztani, de vajon azt tudjátok, hogy mi az, amit kerüljetek lefekvés előtt?

 

Ha vacsora után még mindig éhesnek érzed magad, és valami harapnivalóra vágysz, nem árt néhány dolgot fejben tartani. Van 6 kulcsfontosságú étel, amit számtalan okból kifolyólag érdemes elkerülni lefekvés előtt.

 IMG_0114

Vörös húsok:

A vörös húsokat nehezebb a szervezetnek feldolgozni, fogyasztásuk „túlóráztatja” az emésztőrendszeredet, ezért elképesztően nehéz a mély alvás, mikor a szervezet dolgozik.

 

Zöldségek:

A zöldségek tele vannak vitaminokkal, ezért talán azt gondolhatod, hogy lefekvés előtti fogyasztásuk egészséges. Azonban a rostok, amik benne találhatóak, nagyon lassan bomlanak le az emésztőrendszeredben, tehát megdolgoztatják a szervezetedet lefekvés előtt.

 

Chips:

Mondanunk se kell, hogy a chips mindig egészségtelen, legyen az napközben vagy este. A probléma a zsír mellett, hogy ezek a feldolgozott élelmiszerek rengeteg nátrium- glutamátot tartalmaznak, amik majdhogynem alvászavarokhoz vezethetnek, amit ugye senki nem szeretne.

 

Tészta:

Tészta könnyű megoldásnak tűnhet, mert elég belőle csak egy falat, és máris kevésbé éhes az ember. A baj vele, hogy annyira zsíros, szénhidrátban tömény étel, hogy szinte rögtön lerakódik és hízást eredményez amíg alszol.

 

Pizza:

Ha azt gondolnád, hogy egy-két szelet pizza ártalmatlan, akkor nagyon tévedsz. A zsíros feltét nem csak súlygyarapodáshoz fog vezetni, hanem megüli a gyomrod, és rosszul alszol tőle.

 

Gabonapehely:

A teljes kiőrlésű zabpehely jót ötlet, hogy energikusan kezd a reggeleket, azonban lefekvés előtt nem tanácsos. Annyira sok cukrot és szénhidrátot tartalmaz, hogy a testednek esélye sincs igazán pihenni, egész este dolgozni fog.

 

Címke:
comments powered by Disqus

Keresés

Kiemelt hírek

Cimkék

© 2014 Bioheal. Az Eurotrade Pharma csoport tagja.