Milyen a legegészségesebb smoothie?
szeptember 18, 2015

Milyen a legegészségesebb smoothie?

Szeptember vége felé jogosan mondhatnánk, hogy lassan vége a smoothie szezonnak, hiszen a legfinomabb, lédús gyümölcsök ideje sajnos lejárt… De hát ki mondta, hogy smoothie csak gyümölcsből készülhet?!
– Mi biztos nem, sőt! A legegészségesebb vitaminbomba smoothiek pont, hogy zöldségekből készülnek!
Most elmondunk néhány aranyszabályt, amik segítségével a vásásrláskor biztosan a legjobb smoothiet fogod megvenni.

Képernyőfotó 2015-09-18 - 15.33.23

1. Hozzáadott cukor és… ‘fura cuccok’ nélkül készült smoothiet válassz
Amikor a kezedbe veszed a legszimpatikusabb csomagolást, gyorsan fordíts rajta egyet az összetevők részig. Ha csak finom zöldségeket és gyümölcsöket látsz, akkor ő nyert! Ha viszont cukor, glükózszirup, fruktóz, fenil-analin, aszpartám vagy hasonló fura nevű dolgok vannak odaírva, akkor dobd el gyorsan!

2. Több legyen benne a zöldség mint a gyümölcs
Bizony… A zöldségek egészségesebbek mint a fruktózban bővelkedő gyümölcsök. A spenót például az összes gyümölcsöt együttesen is lekőrözi! Úgyhogy válassz olyat, amiben minél több zöldséget látsz a hozzávalóknál. És ne ijedj meg, nem lesz olyan bizarr íze, mint amilyet feltételeznél.

3. Egy kis rost mindig jól jön
A tápérték vagy tápanyag táblázatban általában a rost is fel van tüntetve. Minél több van belőle, annál jobb nekünk… vagyis az emésztésünknek, és az anyagcserénknek, és a vércukorszintünknek… vagyis végső soron nekünk.

4. Hidegen és lehetőleg frissen sajtolt smoothiet válassz
Hő hatására sok értékes tápanyag, vitamin és ásványi-anyag elveszik, ezért érdemes hidegen sajtolt verziót választani, ugyanis ebben megmarad minden, ami értékes, ráadásul az íze is sokkal jobb!

comments powered by Disqus

Keresés

Kiemelt hírek

Cimkék

© 2014 Bioheal. Az Eurotrade Pharma csoport tagja.