Alma és zeller diéta a fogyás titkos kulcsa
április 29, 2015

Alma és zeller diéta a fogyás titkos kulcsa

 

Az alma és a zeller a legerősebb zsírégető ételek közé tartozik, ha pedig együttesen veted be őket, még gyorsabb lesz az eredmény. Mindkettőnek magas a rosttartalma, gondoskodnak arról, hogy szervezeted megtisztuljon a lerakódott salakanyagoktól, így anyagcseréd visszaáll a rendes kerékvágásba. A méreganyagok távozásával a kiválasztó folyamatok is hatékonyabbak lesznek.

 

Képernyőfotó 2015-04-29 - 21.08.47

Alma 

Az almának ezenfelül magas a C-vitamin-tartalma, ami szintén nélkülözhetetlen a zsírbontó folyamatok működéséhez, a gyümölcsben lévő fruktóz pedig segít kiegyensúlyozottan tartani a vércukorszintedet. Így nem leszel fáradékony, és falásrohamok sem törnek rád a diéta alatt. Arra ügyelj, hogy mindig inkább savanykás ízű almákat egyél, mert az édes fajtáknak túl magas lehet a glikémiás indexe, ezért ezek a kelleténél nagyobb mértékben emelhetik meg a cukrodat.

 

Képernyőfotó 2015-04-29 - 21.09.23

Zeller 

A zeller rostjai mellett vízhajtó tulajdonságával segíti elő a felesleg leadását. Mivel megszabadít a sejtek között felgyülemlett fölösleges folyadéktól, centikben mérhető fogyást eredményez. Ráadásul az ókor óta ismert és alkalmazott emésztésjavító, méregtelenítő gyógynövény hosszabb távon is jótékony hatással van az anyagcserédre.

 

 


Mire figyelj?

A diéta alatt ügyelj rá, hogy minél kevesebb cukrot és fehér lisztet fogyassz – a legjobb, ha ezeket legalább az egyhetes, fogyást megindító diéta idejére száműzöd az étrendedből, csakúgy, mint az alkoholt. Egyél meg naponta két kisméretű almát és egy zellerszárat, vagy egy kisebb zellergumó felét – ezzel gondoskodsz a fogyáshoz nélkülözhetetlen rostokról és vitaminokról is.

 

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet pulykamellsonka, egy alma, egy bögre zöld tea.

Tízórai: egy kis poharas joghurt.

Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre párolt zöldborsó.

Uzsonna: fél grépfrút.

Vacsora: egy zellerszár paradicsomos mártogatóssal.

2. nap

Reggeli: egy bögre zabkása, egy csipet fahéj, egy kisméretű alma, egy bögre zöld tea.

Tízórai: egy zellerszár.

Ebéd: 10 dkg zsírszegény grillezett sajt, egy bögre zöldsaláta.

Uzsonna: egy marék bogyós gyümölcs.

Vacsora: egy bögre alma-zellersaláta.

3. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, két főtt tojás, egy zellerszár, egy bögre zöld tea.

Tízórai: egy kisméretű alma.

Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre párolt káposzta.

Uzsonna: két kivi.

Vacsora: egy bögre alma-dió saláta.

4. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta, egy kis poharas joghurt, fél marék mandula, egy bögre zöld tea.

Tízórai: egy zellerszár.

Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre fokhagymás párolt spenót.

Uzsonna: egy marék aszalt szilva.

Vacsora: egy bögre Waldorf-saláta.

5. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet pulykamellsonka, egy paradicsom, egy bögre zöld tea.

Tízórai: egy kisméretű alma.

Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre zellersaláta.

Uzsonna: egy marék dió.

Vacsora: turmix egy kis zellergumóból, egy almából, egy répából és egy narancsból.

6. nap

Reggeli: egy bögre hajdinakása, egy bögre zöld tea.

Tízórai: egy kisméretű alma.

Ebéd: egy bögre lencsefőzelék, egy szójafasírt.

Uzsonna: egy narancs.

Vacsora: egy bögre wokban párolt vegyes zöldség zellerdarabokkal.

 

 

Forrás: femina.hu

comments powered by Disqus

Keresés

Kiemelt hírek

Cimkék

© 2014 Bioheal. Az Eurotrade Pharma csoport tagja.